GY.I.K. - Gyakran Ismételt Kérdések (2025)
GYIK (Rugalmasan bővítjük a későbbiekben)
Legutóbb frissítve: 2025.01.05-én
Termékekkel kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések
- Amiket látok a webáruházban, azok rögtön készleten vannak?
- Igen, minden egyes könyv és elektronikus termék található készleten a webáruházban.
- A termékeket ki tudom valahol próbálni, van bolt valahol?
- Bolt nincs, kizárólag webáruházként működök. A székhelyen nincsenek termékek, Felvilágosítást az itt megadott telefonszámon tudsz kérni a készleten található könyvekről, illetve a Facebook oldalamon tájékozódhatsz a könyvek tartalmát, célját illetően.
- Mi van akkor, ha a megrendelt termék nem tetszik, vagy sérült mire a futár kézbesítette?
- A törvényben illetve jogszabályokban előírt módon visszatérítjük a vásárlásod értékét
- Van garancia a webáruházban lévő termékekre?
- Természetesen van, a törvényben és a jogszabályokban előírt módon - 14 napos visszatérítési garanciát vállalok a termékeimre
- Mennyi garancia idő a termékekre?
- 14 nap
Kiszállítással kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések
- Milyen kiszállítások közül választhatok?
- MPL futárral szállítunk ki csomagpontra, illetve házhoz is
- Mennyi a kiszállítás díja?
- A kiszállítás díját az adott könyv ára NEM tartalmazza: az +500 Forint
- Mennyi a kiszállítási idő?
- Amennyiben munkanapos, 12:00 előtt adod fel a rendelésedet, akkor még aznap postára adjuk, 1-2 munkanap
- Hétvégén és Ünnepnapokon is van kiszállítás?
- Hétvégén és Ünnepnapokon nincs kiszállítás.
- Hogyan értesülök a kiszállításról?
- A futárszolgálat értesít Téged emailben, illetve SMS-ben az átadás után a kiszállítás napjáról.
- Lehet más időpontra kérni a kiszállítást?
- Természetesen. Ezt már a futárszolgálattal tudod Telefonon elintézni. Amennyiben nem működne, vagy problémába ütköznél, nyugodtan hívj fel a +36 70 358 90 26-os telefonszámon, segítek!
Rendeléssel / Számlázással kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések
- A termékek tartalmazzák a 27% ÁFA-t?
- Nem tartalmazzák! Vállalkozásom alanyi adómentes vállalkozás, így csak Alanyi Adómentes számlát tud kiállítani, aminek nincs ÁFA tartalma.
- Mennyi időn belül jelentkeztek a rendeléssel kapcsolatban?
- A rendelés után AZONNAL egy köszönő oldalra irányít a rendszer, illetve kapsz egy emailes megerősítést is a rendelésről: mit rendeltél, kinek a nevében, mekkora összegben. Minden infót ami szükséges, megtalálsz benne. Amennyiben az "Így végeztem el az orvosit" c. könyvemet rendelted meg, úgy a raktárba érkezés után fogsz kapni egy levelet, mikor a kiszállítást végző cég átadja a futárszolgálatnak a könyvedet!
FONTOS: A könyvhöz járó elektronikus termékeket - amennyiben vannak - a fizetés után AZONNAL megkapod! - Hogyan tudom meg, hogy hol van a csomagom?
- Miután a fulfilment cég a futárszolgálatnak a csomagod, a futárszolgálat küld egy e-mailt neked a csomagszámról és a futárszolgálat elérhetőségeiről!
Amennyiben probléma merülne fel, írj a drjuhasz@drjuhaszdavid.hu email címre! - Személyes átvételre van lehetőség?
- Nem, nincs.
Kizárólag kiszállítással tudod átvenni a termékeimet.
- Készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel vehetem át a csomagot?
- Fizetni tudsz itt a webshopban is bankkártáyval, illetve PayPal-lal is. Illetve utánvéttel a futárnál
FIGYELEM: át nem vett csomag esetén is jogi kötelessége a vásárlónak a SZÁLLÍTÁSI DÍJ KIFIZETÉSE!
Ez benne van az ÁSZF-ben, és ezt a jogomat érvényesíteni fogom!
Weboldallal kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések
- Kötelező regisztrálni a vásárláshoz?
- Nem kötelező, tudsz vásárolni regisztráció nélkül is.
- Milyen előnyökkel jár, ha regisztrálok?
- Meg tudod nézni az eddigi rendeléseidet.
- A rendszer megjegyzi a számlázási / szállítási és egyéb adatokat, így neked nem kell minden egyes alkalommal kitölteni.
- Mivel jár, ha nem regisztrálok?
- Minden egyes rendelés alkalmával ki kell tölteni a számlázási és szállítási adatokat.