GY.I.K. - Gyakran Ismételt Kérdések (2025)

GYIK (Rugalmasan bővítjük a későbbiekben)

Legutóbb frissítve: 2025.01.05-én

Termékekkel kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések

  • Amiket látok a webáruházban, azok rögtön készleten vannak?
    • Igen, minden egyes könyv és elektronikus termék található készleten a webáruházban. 
  • A termékeket ki tudom valahol próbálni, van bolt valahol? 
    • Bolt nincs, kizárólag webáruházként működök. A székhelyen nincsenek termékek, Felvilágosítást az itt megadott telefonszámon tudsz kérni a készleten található könyvekről, illetve a Facebook oldalamon tájékozódhatsz a könyvek tartalmát, célját illetően. 
  • Mi van akkor, ha a megrendelt termék nem tetszik, vagy sérült mire a futár kézbesítette?
    • A törvényben illetve jogszabályokban előírt módon visszatérítjük a vásárlásod értékét
  • Van garancia a webáruházban lévő termékekre? 
    • Természetesen van, a törvényben és a jogszabályokban előírt módon - 14 napos visszatérítési garanciát vállalok a termékeimre 
  • Mennyi garancia idő a termékekre?
    • 14 nap

Kiszállítással kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések

  • Milyen kiszállítások közül választhatok?
    • MPL futárral szállítunk ki csomagpontra, illetve házhoz is
  • Mennyi a kiszállítás díja?
    • A kiszállítás díját az adott könyv ára NEM tartalmazza: az +500 Forint
  • Mennyi a kiszállítási idő?
    • Amennyiben munkanapos, 12:00 előtt adod fel a rendelésedet, akkor még aznap postára adjuk, 1-2 munkanap
  • Hétvégén és Ünnepnapokon is van kiszállítás?
    • Hétvégén és Ünnepnapokon nincs kiszállítás.
  • Hogyan értesülök a kiszállításról?
    • A futárszolgálat értesít Téged emailben, illetve SMS-ben az átadás után a kiszállítás napjáról.
  • Lehet más időpontra kérni a kiszállítást?
    • Természetesen. Ezt már a futárszolgálattal tudod Telefonon elintézni. Amennyiben nem működne, vagy problémába ütköznél, nyugodtan hívj fel a +36 70 358 90 26-os telefonszámon, segítek!

Rendeléssel / Számlázással kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések

  • A termékek tartalmazzák a 27% ÁFA-t?
    • Nem tartalmazzák! Vállalkozásom alanyi adómentes vállalkozás, így csak Alanyi Adómentes számlát tud kiállítani, aminek nincs ÁFA tartalma.
  • Mennyi időn belül jelentkeztek a rendeléssel kapcsolatban?
    • A rendelés után AZONNAL egy köszönő oldalra irányít a rendszer, illetve kapsz egy emailes megerősítést is a rendelésről: mit rendeltél, kinek a nevében, mekkora összegben. Minden infót ami szükséges, megtalálsz benne. Amennyiben az "Így végeztem el az orvosit" c. könyvemet rendelted meg, úgy a raktárba érkezés után fogsz kapni egy levelet, mikor a kiszállítást végző cég átadja a futárszolgálatnak a könyvedet!
      FONTOS: A könyvhöz járó elektronikus termékeket - amennyiben vannak - a fizetés után AZONNAL megkapod! 
  • Hogyan tudom meg, hogy hol van a csomagom?
    • Miután a fulfilment cég a futárszolgálatnak a csomagod, a futárszolgálat küld egy e-mailt neked a csomagszámról és a futárszolgálat elérhetőségeiről!
      Amennyiben probléma merülne fel, írj a drjuhasz@drjuhaszdavid.hu email címre!
  • Személyes átvételre van lehetőség?
    • Nem, nincs.
      Kizárólag kiszállítással tudod átvenni a termékeimet.
  • Készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel vehetem át a csomagot?
    • Fizetni tudsz itt a webshopban is bankkártáyval, illetve PayPal-lal is. Illetve utánvéttel a futárnál
      FIGYELEM: át nem vett csomag esetén is jogi kötelessége a vásárlónak a SZÁLLÍTÁSI DÍJ KIFIZETÉSE!
      Ez benne van az ÁSZF-ben, és ezt a jogomat érvényesíteni fogom! 

    Weboldallal kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések

    • Kötelező regisztrálni a vásárláshoz?
      • Nem kötelező, tudsz vásárolni regisztráció nélkül is. 
    • Milyen előnyökkel jár, ha regisztrálok?
      • Meg tudod nézni az eddigi rendeléseidet. 
      • A rendszer megjegyzi a számlázási / szállítási és egyéb adatokat, így neked nem kell minden egyes alkalommal kitölteni.
    • Mivel jár, ha nem regisztrálok?
      • Minden egyes rendelés alkalmával ki kell tölteni a számlázási és szállítási adatokat.